Spletni zahtevek za popravila aparatov Liebherr


10. januar 2022

Pri podjetju LIEBHERR predstavljajo novost oddaje zahteve za popravilo aparata Liebherr preko spleta. To pomeni, da lahko za popravilo vašega kupljenega aparata vnesete zahtevek za popravilo neposredno
preko spletne strani LIEBHERR. S tem se bo za vse znatno poenostavila obdelava naročil.

Postopek prijave in obdelave zahtevka:
1.  Zahtevek za popravilo izpolnite na spletni strani podjetja LIEBHERR:
https://home.liebherr.com/sl/svn/servis/servisna-sluzba/spletni-zahtevek-za-popravilo.html

2. Nato boste po elektronski pošti prejeli potrditev oddaje zahtevka.
3. Po pregledu spletnega zahtevka reklamcije bo servisni center obvestil pooblaščenega serviserja.
4. Serviser vas bo kontaktiral, da se dogovorite za nadaljno reševanje zahtevka.

Ne glede na zgoraj nevedeno postopek oddaje zahtevka za popravilo pa lahko, če vam je tako ljubše, še vedno pokličete servis Liebherr na telefonsko številko 01/ 888 93 92 interna: 5.